Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zamknij i nie pokazuj więcej.

2015-12-21

Marmat zaprasza do składania ofert handlowych dotyczących przygotowania materiałów promocyjnych oraz zabudowy powierzchni wystawienniczej (projekt i zabudowa) zgodnie z załączonym zapytaniem

Jasin, dnia 21.12.2015


 

Zapraszamy!

Marmat zaprasza do składania ofert handlowych dotyczących przygotowania materiałów promocyjnych oraz zabudowy powierzchni wystawienniczej (projekt i zabudowa) zgodnie z załączonym zapytaniem:

Dotyczy: Zapytanie ofertowe dotyczące przygotowania materiałów promocyjnych oraz zabudowy

powierzchni wystawienniczej dla Przedsiębiorstwa Tworzyw Sztucznych MARMAT Sp. z o.o.

Organizator: Przedsiębiorstwo Tworzyw Sztucznych MARMAT Sp. z o.o.

Jasin, ul. Tulipanowa 9, 62-020 Swarzędz

Zwracamy się z prośbą o przestawienie oferty handlowej na:

I Opracowanie graficzne, tłumaczenie i wydruk materiałów promocyjnych.

Przedmiotem zamówienia są materiały promocyjne dla PTS Marmat Sp. z o. o. – katalogi, katalogi typu depliant, broszury , notesy, parasole, długopisy, podkładki pod mysz do komputera, torby wełniane z nadrukiem

Zakres usługi:

Materiały promocyjne dot. udziału w targach jako Wystawca:

1.1 katalogi 40 stron, 3 wersje językowe (angielska, rosyjska, czeska):

  1. projekt graficzny oraz tłumaczenie 3 wersji językowych: angielska, rosyjska, czeska (każda wersja to ok. 72000 znaków tekstu)

b) druk 2 000 szt. (wersja językowa angielska: 1000 szt., rosyjska 500 szt., czeska 500 szt.)

Specyfikacja wykonania:

  1. druk 7+ 7 kolorów (CMYK + 3 kolory Pantone) w całym katalogu

  2. papier kredowy, waga papieru 200g

  3. uszlachetnienie folia matowa 1+1 po całości

1.2 broszury format A5 (złożone z formatu A4) dwustronny wydruk, kolor:

  1. projekt graficzny oraz tłumaczenie na j. angielski, rosyjski i czeski (każda wersja językowa to ok 3600 znaków tekstu)

  2. wydruk 700 szt. (wersja językowa angielska: 300 szt., rosyjska: 200 szt., czeska 200 szt.)

Specyfikacja wykonania:

  1. druk 7+7 kolorów (CMYK + 3 kolory Pantone) w całej broszurze

  2. papier kredowy, waga papieru 200g

  3. uszlachetnienie folia matowa 1+1 po całości

1.3 katalog typu depliant (tj. 3 kartki złożone z jednego arkusza A4) - 3 wersje językowe

(angielska, rosyjska, czeska) - treść tożsama z treścią w katalogach:

  1. projekt graficzny oraz tłumaczenie na j. angielski, rosyjski, czeski (każda wersja językowa to ok 3600 znaków tekstu)

  1. wydruk 700 szt. (wersja językowa angielska: 300 szt., rosyjska: 200 szt., czeska 200 szt.)

Specyfikacja wykonania:

a) papier kredowy, sztywny

b) wydruk – pełen kolor

 

1.4 długopis metalowy z grawerem - 150 szt.

1.5 notes format A5 (50 kartek w notesie) nadruk jednostronny - 500 szt.

1.6 parasol automatyczny z wygrawerowanym logiem na rączce – 200 szt.

1.7 podkładka pod mysz do komputera rozmiar 16 x 22 cm z uzgodnioną grafiką– 200 szt.

 

1.8 torba wełniana z długim uchem oraz uzgodnionym napisem – 300 szt.

II Projektu oraz wykonanie zabudowy stoiska targowego.

Zakres usługi: Przedmiotem zamówienia jest projekt oraz wykonanie zabudowy stoiska targowego o powierzchni 15m² (5m x 3m) lub 12m² (4m x 3m) lub 9m² (3m x 3m) na targi:

a) Polagra Premiery w terminie I 2016 w Poznaniu (Polska)- stoisko o powierzchni 15m² (5m x 3m)

b) Budma w terminie II 2016 w Poznaniu (Polska) - stoisko o powierzchni 15m² (5m x 3m)

c) Amper w terminie III 2016 w Brnie (Czechy) – stoisko o powierzchni 15m² (5m x 3m)

d) Techagro w terminie IV 2016 w Brnie (Czechy) – stoisko o powierzchni 9m² (3m x 3m)

e) Energetab w terminie IX 2016 w Bielsku Białej (Polska) – stoisko o powierzchni 15m² (5m x 3m)

f) Agro Show w terminie IX 2016 w Bednarach (Polska) – stoisko o powierzchni 12m² (4m x 3m)

g) Agrotech w terminie III 2017 w Kielcach (Polska) - stoisko o powierzchni 15m² (5m x 3m)

h) Techagro w terminie IV 2017 w Brnie (Czechy) – stoisko o powierzchni 9m² (3m x 3m)

 

Wymagania i standardy dotyczące stoisk:

1. Zaplecze o wymiarach 1m x 1m i wysokości 2,5m,

- obudowane płytami PCV osadzonymi w profolach, grafika jednostronna, druk w jakości cyfrowej, pokryty laminatem UV chroniącym grafikę przed zarysowaniem, zadrapaniem i zabrudzeniem

- wewnątrz zaplecza – płyty PCV białe z jednostronną grafiką od zewnątrz

Wyposażenie zaplecza:

- wieszak

- drzwi zamykane na klucz

2. Stoisko narożne z dwoma ścianami do zabudowy powierzchni: (5m x 3m) lub (4m x 3m) i wysokości 2,5m - wykonane ze słupów aluminiowych z wysokiej jakości profili anodowanych okrągłych o średnicy minimum 85 mm, pod każdym profilem podstawa okrągła stalowa lakierowana proszkowo o średnicy minimum 30 mm

- ściany stoiska z wykonaną grafiką - panele graficzne jednostronne (druk cyfrowy rozdzielczości min 1440 dpi, na podłożu typu Blockout nie przepuszczającym światła, z ochroną UV, pokryty laminatem ochronnym chroniącym przed zadrapaniami i zarysowaniami)

- ściany stoisk o szerokości 2m i długości 4m lub 3m wraz z zabudową zewnętrzną zaplecza 1m x 1m

Wyposażenie stoiska:

- stojak obrotowy o szerokości skrzydła 60 cm i wysokości skrzydła 80 cm

- lada z półką

- stół - 2 szt.

- krzesło - 8 szt.

- hoker (stołek barowy) – 1 szt.

­- lampy halogenowe z żarówką 150 W i kablem zasilającym - 4 szt.

- dodatkowy słup aluminiowy wykonany z wysokiej jakości profilu anodowanego okrągłego o średnicy minimum 85 mm i długości 2,5 m, pod słupem podstawa okrągła stalowa lakierowana proszkowo o średnicy minimum 30 mm


 

Wszystkie materiały promocyjne oraz zabudowa powinny zostać opatrzone wizualizacją graficzną, związaną z dofinansowaniem projektu ze środków UE (zgodnie z art. 8 i 9 Rozporządzenia nr 1828/2006), zgodnie z zasadami promowania projektu zawartymi na stronie www.wrpo.wielkopolskie.pl (link do strony: http://www.wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznan-zasady-promowania-projektu-2 )

Oferta powinna zawierać następujące informacje:

  1. datę przygotowania oferty,

  2. okres ważności oferty,

  3. nazwę i adres Oferenta, pieczęć firmową i podpis oferenta,

  4. zakres usługi (minimalne elementy zawarte powyżej),

  5. cenę netto wykonania poszczególnych usług wymienionych powyżej,

  6. łączną cenę netto i brutto.

Oferty należy składać na załączonym Formularzu ofertowym.


 

Kryteria dopuszczające:

- Oferent zobowiązany jest do przedłożenia minimum 1 referencji, potwierdzających prawidłową realizację zadań o zakresie zbliżonym do zawartych w niniejszym zapytaniu

- Oferent zobowiązuje się dostarczyć zabudowę stoiska oraz materiały promocyjne dotyczące danej edycji targów w ciągu 7 dni przed terminem ich rozpoczęcia.

- Kolorystyka zgodna z kolorystyką pozostałych materiałów promocyjnych firmy Marmat

Niespełnienie któregokolwiek z powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.


 

Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryterium punktowe:

  1. Cena: 90%

Najniższa cena

________________________ x 90

 

Badana cena

 

2. Referencje: 10% ( liczba w ramach kryterium oceniana będzie liczba referencji powyżej 1 wymaganych w ramach kryterium dostępowego)


 

Badana liczba referencji w badanej ofercie

_____________________________________________________________ x 10

Najwyższa liczba referencji

Łączna ocena obejmie sumę punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach 1-2. Punkty będą liczone
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.

Z Wykonawcą, którego oferta uzyska najwyższą sumę punktów w ocenie łącznej, zostanie zawarta umowa na realizację projektu objętego niniejszym zapytaniem ofertowym.

Termin składania ofert: do 31.12.2015 r. – osobiście lub pocztą tradycyjną ( o terminie decyduje data stempla pocztowego lub elektroniczną

Przedsiębiorstwo Tworzyw Sztucznych Marmat sp. z o.o., Jasin, ul. Tulipanowa 9, 62-020 Swarzędz

e-mail: marmat@marmat.com.pl

Osoba do kontaktu: Marek Manikowski, tel. 61 817-33-83

___________________________

Pieczęć, podpis

 

Formularz do pobrania

Oświadczenie o braku powiązań

Uzupełnienie do zapytania ofertowego

Aktualności
2018-10-29
Szanowni Klienci, informujemy że dnia 2.11.2018 firma Marmat będzie nieczynna
2018-10-29
W dniach 30 - 31.10.2018 w firmie Marmat będzie inwentaryzacja, wysyłki będą realizowane po 5.11.2018
2018-03-12
Drodzy Klienci   Zapraszamy  do odwiedzenia naszego stoiska Light & Building 2018 - Hala 9, Stoisko E54...
2018-02-27
Szanowni Klienci Informujemy iż od 1.04.2018 nastąpi regulacja cen P.T.S. Marmat Sp. z o.o.
2018-02-15
W miesiącu marcu 2018 wprowadzamy  do oferty nowe produkty:  karbowana rura osłonowa z PCV, będące wynikiem projektu pt....